შექმნილი რესურსები

1.    სსიპ ქალაქ სამტრედიის N 2 საჯარო სკოლის ქართული ენისა და
ლიტერატურის მასწავლებლის ლია კილაძისმიერ შექმნილი სასწავლო
რესურსის( კროსვორდი ქართველ რომანტიკოსთა შესახებ)
რეფლექსია
რესურსი წარმოდგენილია კროსვორდის სახით და გამიზნულია
მრავალჯერადი გამოყენებისთვის. იგი განთავსებულია ინტერნეტში,
რის გამოც იოლად ხელმისაწვდომია დაინტერესებულ პირთათვის.
რესურსის მიზანი:
 შეამოწმოს, რამდენად კარგად იცნობენ XI კლასის მოსწავლეები
რომანტიკოსთა შემოქმედებას;
 აამაღლოს გაკვეთილზე მოსწავლეთა ჩართულობის დონე და
განამტკიცოს მოსწავლეთა მოტივაცია.
 სწავლის პროცესი სახალისო გახადოს.
ვთვლი, რომ კროსვორდის გამოყენებით შევძელი მოსწავლეთა
ცოდნის დონის ამაღლება, გავედი სასურველ შედეგამდე და
მივაღწიე მიზანს.
ეროვნული სასწავლო გეგმის მიხედვით მოსწავლეს მოეთხოვება:
ქართ.XI. 5. მოსწავლეს შეუძლია სხვადასხვა ეპოქის ტექსტების გაანალიზება მატში
ასახული ინფორმაციის, თემების, იდეებისა და პრობლემატიკის
თვალსაზრისით.
შედეგითვალსაჩინოა, თუმოსწავლე:
 აანალიზებს ერთი ეპოქის ტექსტებში ასახულ პრობლემებს, თემებს იდეებს
მსგავსება-განსხვავების თვალსაზრისით.
ქართ.XI.8. მოსწავლეს შეუძლია კითხვის ეფექტური სტრატეგიების არჩევა და

გამოყენება.
შედეგითვალსაჩინოა, თუმოსწავლე:

 განსაზღვრავს ტექსტის მიზანს და იყენებს შესაბამის სტრატეგიებს: მონიშნავს
საკითხებს, რომელთა უკეთ გაცნობასა და დაზუსტებასაც ისურვებდა მომავალში
განიხილავს მისთვის ნაცნობ სიტუაციას
ესგ-ის ამ მოთხოვნების შესრულებას ტესტი სრულად
უზრუნველყოფს.
გაკვეთილზე ან მოსწავლეთათვის სახლში დამოუკიდებელ
სამუშაოდ ამ რესურსის მიცემით, ნებისმიერი მასწავლებელიშეძლებს
მოსწავლეთა დაინტერესებას.
ამიტომაც, მიმაჩნია, რომ ეს რესურსი სასარგებლოა და გამოადგება
ყველამასწავლებელს.
ეროვნული სასწავლო გეგმის ზევით ჩამოთვლილი პუნქტების
შესაბამისად ჩემ მიერ შექმნილი რესურსის ონლაინ მისამართია:
https://learningapps.org/display?v=p4xtqqoec19

გამოყენების ინსტრუქცია

რესურსის გამოყენება არ მოითხოვს განსაკუთრებულ ინსტრუქციას.
მუშაობისდაწყებისთანავე მოსწავლეს ადვილად შეუძლია
ორიენტირება. საკმარისია, მოსწავლემ ნომრიან უჯრაზე დაწკაპებით
გამოსულ კითხვას შეუსაბამოს პასუხი, რომელიც დასტურის
შემთხვევაში მოთავსდება შესაბამის უჯრაში. თამაშის დასრულების
შემდეგ მოცემული ფანჯრის ქვედა მარჯვენა კუთხეში მდებარე
ლურჯ კვადრატში დაწკაპებით არასწორი პასუხი გაწითლდება,
ხოლო ტესტის წარმატებით დასრულებისას ეკრანზე გამოჩნდება
სიტყვიერი შეფასება: ,, კარგია! თქვენ წარმატებით დაასრულეთ
თამაში!“
დანართი შეგიძლიათ იხილოთ შემდეგ მისამართზე:

https://learningapps.org/display?v=p4xtqqoec19






2.    სსიპ ქალაქ სამტრედიის N 2 საჯარო სკოლის ქართული ენისა და
ლიტერატურის მასწავლებლის ლია კილაძის მიერ შექმნილი სასწავლო
რესურსის ( ვიქტორინა - სიმღერად ქცეული ლექსები)
რეფლექსია
რესურსი წარმოდგენილია ვიქტორინის სახით, რომელიც ამოწმებს,
რამდენად კარგად იცნობენ მოსწავლეები ქართველ პოეტთა
შემოქმედებას. რესურსი გამიზნულია მრავალჯერადი
გამოყენებისთვის. იგი განთავსებულია ინტერნეტში, რის გამოც
იოლად ხელმისაწვდომია დაინტერესებულ პირთათვის.
რესურსის მიზანი:
 შეამოწმოს, რამდენად კარგად ისწავლეს მოსწავლეებმა
ქართველ კლასიკოსთა შემოქმედება.
 სახალისო გახადოს სწავლის პროცესი.
 აამაღლოს გაკვეთილზე მოსწავლეთა ჩართულობის
დონე.
 განამტკიცოს მოსწავლეთა მოტივაცია.
ვთვლი, რომ ამ რესურსის გამოყენებით შევძელი განმემტკიცებინა
მოსწავლეებში ინტერესი ქართული პოეზიისადმ და მეტად
ჩასწვდომოდნენ ლექსის შინაარსს. ამდენად, გავედი სასურველ
შედეგამდე და მივაღწიე მიზანს.

ეროვნული სასწავლო გეგმის მიხედვით მოსწავლეს მოეთხოვება:
ქართ.XI. 5. მოსწავლეს შეუძლია სხვადასხვა ეპოქის ტექსტების გაანალიზება
მათში ასახული ინფორმაციის, თემების, იდეებისა და პრობლემატიკის
თვალსაზრისით.
 მსჯელობს იმაზე, თუ როგორ განსაზღვრავს კონკრეტული ეპოქა ლიტერატურულ
თემებს, იდეებს, პრობლემატიკას და ინფორმაციის სპეციფიკურობას;

 აანალიზებს ერთი ეპოქის ტექსტებში ასახულ პრობლემებს, თემებს, იდეებს მსგავსება-
განსხვავების თვალსაზრისით
ესგ-ის ამ მოთხოვნების შესრულებას წარმოდგენილი რესურსი
სრულად უზრუნველყოფს.
გაკვეთილზე ან მოსწავლეთათვის სახლში დამოუკიდებელ
სამუშაოდ ამ რესურსის მიცემით, ნებისმიერი მასწავლებელი
შეძლებს მოსწავლეთა დაინტერესებას.
ამიტომაც, მიმაჩნია, რომ ეს რესურსი სასარგებლოა და
გამოადგება ყველა მასწავლებელს.
ეროვნული სასწავლო გეგმის ზემოთ ჩამოთვლილი
პუნქტების შესაბამისად ჩემ მიერ შექმნილი რესურსის
ონლაინ მისამართია
https://learningapps.org/display?v=p2msnw2ja19

გამოყენების ინსტრუქცია

რესურსის გამოყენება არ მოითხოვს განსაკუთრებულ ინსტრუქციას.
მუშაობის დაწყებისთანავე მოსწავლეს ადვილად შეუძლია
ორიენტირება. საკმარისიას მოსწავლემ ეკრანზე გამოსულ კითხვას
სწორად შეუსაბამოს პასუხი. სწორი პასუხის შემთხვევაში ეკრანზე
გამწვანდება შესაბამისი უჯრა. თუ პასუხი არასწორია, პასუხის
შესაბამისი უჯრა გაწითლდება, ხოლო სწორ პასუხს მიგვანიშნებს
მწვანდ აციმციმებული უჯრა. მომდევნო კითხვაზე გადასვლა ხდება
ავტომატურად. ტესტის დასრულებისას ეკრანზე გამოჩნდება
შეფასება.
დანართი შეგიძლიათიხილოთ მისამართზე:
https://learningapps.org/display?v=p2msnw2ja19




3. სსიპ ქალაქ სამტრედიის N 2 საჯარო სკოლის ქართული ენისა და
ლიტერატურის მასწავლებლის ლია კილაძისმიერ შექმნილი სასწავლო
რესურსის,თავსატეხის (გაანაწილე არსებით სახელები ხუთი ქვეჯგუფის
მიხედვით),
რეფლექსია
რესურსი წარმოდგენილია თავსატეხის სახით და
გამიზნულია მრავალჯერადი გამოყენებისთვის, იგი
განთავსებულია ინტერნეტში, რის გამოც იოლად
ხელმისაწვდომია დაინტერესებულ პირთათვის
რესურსის მიზანი:
 შეამოწმოს, რამდენად კარგად დაიმახსოვრესVკლასის
მოსწავლეებმა არსებითი სახელის ბრუნებასთან
დაკავშირებული საკითხები;
 სახალისო გახადოს ისეთი ნიშვნელოვანი საკითხის
შესწავლა, როგორიცაა არსებითი სახელის ბრუნება.
 აამაღლოს გაკვეთილზე მოსწავლეთა ჩართულობის
დონე.
 განამტკიცოს მოსწავლეთა მოტივაცია.
ვთვლი, რომ აღნიშნული რესურსის გამოყენებით
შევძელი ახლადშესწავლილი მასალის
განმტკიცება.გავედი სასურველ შედეგამდე და მივაღწიე
მიზანს.
ეროვნული სასწავლო გეგმის მიხედვით მოსწავლეს მოეთხოვება:
ქართ.დაწყ.(II).4.მოსწავლემუნდაშეძლოსსათანადოლექსიკის, ნასწავლიენობრივ-
გამომსახველობითისაშუალებებისამოცნობადაადეკვატურადგამოყენება.
შედეგითვალსაჩინოა, თუმოსწავლე:

სამეტყველოვითარებაშიმოიძიებსდაიყენებსაზრისგამოთქმისთვისაუცილებელლე
ქსიკურდაგრამატიკულსაშუალებებს;
 ამოიცნობსქართულისალიტერატუროენისძირითადენობრივთავისებურებებს
(სახელებს განასხვავებს ფუძეთა მიხედვით და ბრუნვათა მიხედვით ანაწილებს
მათ შესაბამის ქვეჯგუფში).
ესგ-ის ამ მოთხოვნების შესრულებას ჩემ მიერ შექმნილი რესურსი
სრულად უზრუნველყოფს.
გაკვეთილზე ან მოსწავლეთათვის სახლში დამოუკიდებელ
სამუშაოდ ამ რესურსის მიცემით, ნებისმიერი
მასწავლებელიშეძლებს მოსწავლეთა დაინტერესებას.
ამიტომაც, მიმაჩნია, რომ ეს რესურსი სასარგებლოა და
გამოადგება ყველა მასწავლებელს.
ეროვნული სასწავლო გეგმის ზემოთ ჩამოთვლილი
პუნქტების შესაბამისად ჩემ მიერ შექმნილი რესურსის
ონლაინ მისამართია
https://learningapps.org/display?v=p9rpj2k9k19

გამოყენების ინსტრუქცია

რესურსის გამოყენება არ მოითხოვს განსაკუთრებულ ინსტრუქციას.
მუშაობის დაწყებისთანავე მოსწავლეს ადვილად შეუძლია
ორიენტირება. საკმარისია, მოსწავლემ წარმოდგენილ ცხრილში
ზუსტად მოძებნოს შვიდივე ბრუნვის სახელწოდება, რომლებიც
განლაგებულია ჰოტიზონტალურად, ვერტიკალურად და
დიაგონალურად. ნაპოვნი სიტყვა მოვნიშნოდ კურსორით, რა
შემთხვევაშიაც იგი ფერს შეიცვლის. მოსაძებნი სიტყვები
მოთავსებულია ცხრილის გარეთ, ზედა მარჯვენა კუთხეში. ტესტის

დასრულებისას ეკრანზე გამოჩნდება სიტყვიერი შეფასება: ,,კარგია!
თქვენ წარმატებიით დაასრულეთ თამაში!“
დანართი შეგიძლიათ იხილოთ მისამართზე:

https://learningapps.org/display?v=p9rpj2k9k19




4. სსიპ ქალაქ სამტრედიის N 2 საჯარო სკოლის ქართული ენისა და
ლიტერატურის მასწავლებლის ლია კილაძისმიერ შექმნილი სასწავლო
რესურსის(ვიქტორინა თემაზე ,,ბაზალეთის ტბა“)
რეფლექსია
არსებული რესურსი, რომელიც წარმოდგენილია ვიქტორინის სახით,
მოიცავს ილია ჭავჭავალის ლექსს,,ბაზალეთის ტბა“. იგი გამიზნულია
მრავალჯერადი გამოყენებისთვის და განთავსებულია ინტერნეტში,
რათა იოლად ხელმისაწვდომი იყოს დაინტერესებულ პირთათვის.
რესურსის მიზანი:
 აამაღლოს მოსწავლეთა ინტერესი საგაკვეთილო პროცესისადმი
და გახადოს იგი სახალისო.
 შეამოწმოს, რამდენად კარგად იცნობენ VIკლასის მოსწავლეები
ი. ჭავჭავაძის ლექსს ,,ბაზალეთის ტბა“.
 როგორ აანალიზებენ კონკრეტულ სიტუაციას;
 არსებული რესურსი ხელს შეუწყობს მასალის უკეთ ათვისებასა
და დამახსოვრებას.
ვთვლი, რომ ამ რესურსის გამოყენებით შევძელი მოსწავლეთა
ცოდნის დონის ამაღლება, გავედი სასურველ შედეგამდე და
მივაღწიე მიზანს.
ეროვნული სასწავლო გეგმის მიხედვით მოსწავლეს მოეთხოვება:
ქართ.დაწყ.(II).2

.მოსწავლემუნდაშეძლოსსტანდარტითგანსაზღვრულისხვადასხვატიპისტექსტებისმოსმ
ენადაგაგებაგააზრება; ტექსტებზემსჯელობადადასკვნისგამოტანა
ქართ.დაწყ.(II).7.მოსწავლემუნდაშეძლოსწაკითხულიტექსტებისინტერპრეტირება,

დასაბუთებულიდასკვნისგამოტანადაშეფასება;
ტექსტებისმიმართპირადიდამოკიდებულებისგამოხატვადაახსნა;
კითხვითგამოწვეულიგანწყობილებისადაშთაბეჭდილებისგადმოცემა.

შედეგი თვალსაჩინოა თუ მოსწავლე:
მსჯელობსტექსტშიგამოკვეთილცალკეულმოვლენებსადაფაქტებსშორისმიზეზშე
დეგობრივკავშირზე;
 ყურადღებასამახვილებსკონკრეტულდეტალებზე,
გაიაზრებსმათნაწარმოებისსაერთოკონტექსტში;
 საკუთარიმოსაზრებისგანსამტკიცებლადიშველიებსლიტერატურულტექსტებს,
რეალურფაქტებს, მაგალითებსპირადიცხოვრებიდან;
 ასოციაციურადუკავშირებსერთმანეთსმხატვრულამბავსადარეალურმოვლენას.
ესგ-ის ამ მოთხოვნების შესრულებას ტესტი სრულად
უზრუნველყოფს.
გაკვეთილზე ან მოსწავლეთათვის სახლში დამოუკიდებელ
სამუშაოდ ამ რესურსის მიცემით ნებისმიერი მასწავლებელიშეძლებს
მოსწავლეთა დაინტერესებას.
ამიტომაც, მიმაჩნია, რომ ეს რესურსი სასარგებლოა და გამოადგება
ყველა მასწავლებელს.
ეროვნული სასწავლო გეგმის ზევით ჩამოთვლილი პუნქტების
შესაბამისად ჩემ მიერ შექმნილი რესურსის ონლაინ მისამართია
https://learningapps.org/display?v=p0esq5qdt19

გამოყენების ინსტრუქცია

რესურსის გამოყენება არ მოითხოვს განსაკუთრებულ ინსტრუქციას.
მუშაობის დაწყებისთანავე მოსწავლეს ადვილად შეუძლია
ორიენტირება. საკმარისიას მოსწავლემ ეკრანზე გამოსულ კითხვას
სწორად შეუსაბამოს პასუხი. სწორი პასუხის შემთხვევაში ეკრანზე
გამწვანდება შესაბამისი უჯრა. თუ პასუხი არასწორია, პასუხის
შესაბამისი უჯრა გაწითლდება, ხოლო სწორ პასუხს მიგვანიშნებს
მწვანდ აციმციმებული უჯრა. მომდევნო კითხვაზე გადასვლა ხდება
ავტომატურად. ტესტის დასრულებისას ეკრანზე გამოჩნდება
შეფასება.

დანართი შეგიძლიათიხილოთ მისამართზე:
https://learningapps.org/display?v=p0esq5qdt19





5. 

2019-2020 სასწავლო  წელი

სსიპ ქალაქ სამტრედიის  N 2 საჯარო სკოლის  ქართული ენისა და ლიტერატურის  მასწავლებლის ლია კილაძის მიერ შექმნილი სასწავლო რესურსის, კროსვორდი (ნ. დუმბაძის მოთხრობა ,,ხაზარულა“)

                                      რეფლექსია

რესურსი წარმოდგენილია კროსვორდის სახით და გამიზნულია მრავალჯერადი გამოყენებისთვის, იგი განთავსებულია ინტერნეტში, რის გამოც იოლად ხელმისაწვდომია დაინტერესებულ პირთათვის

რესურსის მიზანი:

·       შეამოწმოს, რამდენად კარგად დაიმახსოვრეს VI კლასის მოსწავლეებმა ნოდარ დუმბაძის მოთხრობა ,,ხაზარულა“.

·       სახალისო გახადოს სწავლის პროცესი.

·       აამაღლოს გაკვეთილზე მოსწავლეთა ჩართულობის დონე.

·       განამტკიცოს მოსწავლეთა მოტივაცია.

ვთვლი, რომ კროსვორდის გამოყენებით შევძელი მოსწავლეთა ცოდნის დონის ამაღლება, გავედი სასურველ შედეგამდე და მივაღწიე მიზანს.

ეროვნული სასწავლო გეგმის მიხედვით მოსწავლეს მოეთხოვება:

ქართ.დაწყ.(II.)6. მოსწავლემ უნდა შეძლოს სტანდარტით განსაზღვრული სხვადასხვა ტიპის ტექსტების წაკითხვა, გაგება და გაანალიზება არსებითი მნიშვნელობის მქონე საკითხების/ დეტალების გათვალისწინებით.

შედეგი თვალსაჩინოა, თუ მოსწავლე:

·         ამოიცნობს და ერთმანეთთან აკავშირებს ტექსტში არსებულ სხვადასხვა სახის ინფორმაციას;

·         ამოიცნობს მოვლენებს, ფაქტებს, მოქმედებებს შორის არსებულ ლოგიკურ და ქრონოლოგიურ კავშირებს;

 

ესგ-ის ამ მოთხოვნების შესრულებას წარმოდგენილი რესურსი  სრულად უზრუნველყოფს.

 გაკვეთილზე ან მოსწავლეთათვის  სახლში დამოუკიდებელ სამუშაოდ ამ რესურსის მიცემით, ნებისმიერი მასწავლებელი შეძლებს მოსწავლეთა დაინტერესებას. 

ამიტომაც, მიმაჩნია,  რომ ეს რესურსი სასარგებლოა და გამოადგება  ყველა მასწავლებელს.

ეროვნული სასწავლო გეგმის  ზევით ჩამოთვლილი პუნქტების შესაბამისად ჩემ მიერ შექმნილი რესურსის ონლაინ მისამართია

https://learningapps.org/display?v=pt91dijdn19           

 

გამოყენების   ინსტრუქცია

რესურსის გამოყენება  არ მოითხოვს განსაკუთრებულ ინსტრუქციას. მუშაობის დაწყებისთანავე მოსწავლეს ადვილად შეუძლია ორიენტირება. საკმარისია, მოსწავლემ ნომრიან უჯრაზე დაწკაპებით გამოსულ კითხვას შეუსაბამოს პასუხი, რომელიც დასტურის შემთხვევაში მოთავსდება შესაბამის უჯრაში. თამაშის დასრულების შემდეგ მოცემული ფანჯრის ქვედა მარჯვენა კუთხეში მდებარე ლურჯ კვადრატში დაწკაპებით არასწორი პასუხი გაწითლდება, ხოლო ტესტის წარმატებით დასრულებისას ეკრანზე გამოჩნდება სიტყვიერი შეფასება: ,, კარგია! თქვენ წარმატებით დაასრულეთ თამაში!“

დანართი  შეგიძლიათ იხილოთ მისამართზე:

 

https://learningapps.org/display?v=pt91dijdn19



6. 2019-2020 სასწავლო  წელი

სსიპ ქალაქ სამტრედიის  N 2 საჯარო სკოლის  ქართული ენისა და ლიტერატურის მასწავლებლის ლია კილაძისმიერ შექმნილი სასწავლო რესურსის(ვიქტორინა დოღის სახით - გასამეორებელი ტესტი ქართულ ენაში მე-3 კლასელთათვის)

                                      რეფლექსია

არსებული რესურსი, რომელიც წარმოდგენილია ვიქტორინის სახით, მოიცავს გრამატიკულ მასალას მესამე კლასელთათვის, კერძოდ: ანბანთან დაკავშირებულ საკითხებს:მარცვალსა და არსებით სახელს. მას შეჯიბრის სახე აქვს, რაც დაეხმარემა მოსწავლეებს ხალისით გაიხსენონ შესწავლილი მასალა. იგი გამიზნულია მრავალჯერადი გამოყენებისთვის და განთავსებულია ინტერნეტში, რათა  იოლად ხელმისაწვდომი იყოს  დაინტერესებულ პირთათვის.

რესურსის მიზანი:

·        შეამოწმოს, IIIკლასის მოსწავლეებსრამდენად კარგად ახსოვთ  განვლილი მასალა და პრაქტიკულად ახერხებენ თუ არა მის  სწორად გამოყენებას.

·        აამაღლოს მოსწავლეთა ინტერესი საგაკვეთილო პროცესისადმი და  გახადოს იგი სახალისო.

·        არსებული რესურსი ხელს შეუწყობს მასალის უკეთ ათვისებასა და დამახსოვრებას, რაც სამომავლოდ აისახება მათ სწორად მეტყველებასა თუ მართლწერაში.

ვთვლი, რომ ამ რესურსის გამოყენებით შევძელი მოსწავლეთა ცოდნის დონის ამაღლება, გავედი სასურველ შედეგამდე და მივაღწიე მიზანს.

ეროვნული სასწავლო გეგმის მიხედვით მოსწავლეს მოეთხოვება:

ქართ.დაწყ.(I).2. მოსწავლემ უნდა შეძლოს სტანდარტით განსაზღვრული სხვადასხვა ტიპის ტექსტების მოსმენა, გაგება, გააზრება და გამბოცემა.

შედეგი თვალსაჩინოა, თუ მოსწავლე:

ისმენს და ამოიცნობს პრაგმატული ტექსტების ადრესატს ( მაგ: ვისთვისაა განკუთვნილი რეკლამა - დიდებისთვის თუ პატარებისთვის) და მიზანს ( გაფრთხილება, რჩევის მიცემა, აკრძალვა, ინტერესის/სურვილის აღძვრა და სხვა.);

ამოიცნობს ტექსტის თემას; 

 ასახელებს ტექსტში ასახულ ფაქტებს, პერსონაჟებს;       

 საკუთარი სიტყვებით, თანმიმდევრულობისა და აზრობრივი შესაბამისობის დაცვით გადმოსცემს ტექსტის შინაარსს;    

ამოიცნობს ტექსტის შინაარსს სათაურის მიხედვით. 

 

ესგ-ის ამ მოთხოვნების შესრულებას ტესტი სრულად უზრუნველყოფს.

გაკვეთილზე ან მოსწავლეთათვის  სახლში დამოუკიდებელ სამუშაოდ ამ რესურსის მიცემით ნებისმიერი მასწავლებელიშეძლებს მოსწავლეთა დაინტერესებას. 

ამიტომაც, მიმაჩნია,  რომ ეს რესურსი სასარგებლოა და გამოადგება  ყველა მასწავლებელს.

ეროვნული სასწავლო გეგმის  ზევით ჩამოთვლილი პუნქტების შესაბამისად ჩემ მიერ შექმნილი რესურსის ონლაინ მისამართია

https://learningapps.org/display?v=pyiq6wpyj19

 


 

 

 

 

 

 

 

გამოყენების   ინსტრუქცია

რესურსის გამოყენება  არ მოითხოვს განსაკუთრებულ ინსტრუქციას. მუშაობის დაწყებისთანავე მოსწავლეს ადვილად შეუძლია ორიენტირება. საკმარისია, მან პასუხი გასცეს ეკრანზე გამოსულ კითხვას, რის შემდეგაც სწორი პასუხი გამწვანდება და, შესაბამისად, დაწინაურდება ცხენიც. არასწორი პასუხის შემთხვევაში არჩეული უჯრა გაწითლდება, ხოლო სწორი მწვანედ აციმციმდება და დაწინაურდება მოწინააღმდეგე.  ფინიშთან პირველი გამარჯვებული მიდის, ხოლო ეკრანზე გამოჩნდება ანგარიში.

დანართი შეგიძლიათ იხილოთ მისამართზე:

https://learningapps.org/display?v=pyiq6wpyj19

7.      სსიპ ქალაქ სამტრედიის  N 2 საჯარო სკოლის  ქართული ენისა და ლიტერატურის  მასწავლებლის ლია კილაძის მიერ შექმნილი სასწავლო რესურსის (ვიქტორინა-დოღი, არჩილ სულაკაურის მოთხრობა  ,,ბიჭი და ძაღლი“)

                                      რეფლექსია

არსებული რესურსი, რომელიც წარმოდგენილია ვიქტორინის სახით, მოიცავს არჩილ სულაკაურის მოთხრობას ,,ბიჭი და ძაღლი“. იგი გამიზნულია მრავალჯერადი გამოყენებისთვის და განთავსებულია ინტერნეტში, რათა  იოლად ხელმისაწვდომი იყოს  დაინტერესებულ პირთათვის.

რესურსის მიზანი:

·        შეამოწმოს, რამდენად სიღრმისეულად და  კარგად იცნობენ V კლასის მოსწავლეები  არჩილ სულაკაურის მოთხრობას ,,ბიჭი და ძაღლი“. როგორ აანალიზებენ კონკრეტულ სიტუაციას და რამდენად შეუძლიათ სწორი დასკვნების გამოტანა.

·        აამაღლოს მოსწავლეთა ინტერესი საგაკვეთილო პროცესისადმი და  გახადოს იგი სახალისო.

·        არსებული რესურსი ხელს შეუწყობს მასალის უკეთ ათვისებას, დამახსოვრებასა და სწორი ანალიზის უნარის განვითარებას.

ვთვლი, რომ ამ რესურსის გამოყენებით შევძელი მოსწავლეთა ცოდნის დონის ამაღლება, გავედი სასურველ შედეგამდე და მივაღწიე მიზანს.

ეროვნული სასწავლო გეგმის მიხედვით მოსწავლეს მოეთხოვება:

ქართ. დაწყ. (II). 3. მოსწავლემ უნდა შეძლოს სტანდარტით განსაზღვრული სხვადასხვა ტიპის ნაცნობი ტექსტების ინტერპრეტირება და შეფასება; მათ მიმართ პირადი დამოკიდებულების გამოხატვა და ახსნა; მხატვრული ნაწარმოების ესთეტიკური შეფასება (საწყის დონეზე).

ქართ.დაწყ.(II).7. მოსწავლემ უნდა შეძლოს წაკითხული ტექსტების ინტერპრეტირება, დასაბუთებული დასკვნის გამოტანა და შეფასება; ტექსტების მიმართ პირადი დამოკიდებულების გამოხატვა და ახსნა; კითხვით გამოწვეული განწყობილებისა და შთაბეჭდილების გადმოცემა.

შედეგი თვალსაჩინოა თუ მოსწავლე:

·         წარმოაჩენს ნაწარმოების პერსონაჟს სხვადასხვა კუთხით (მიუთითებს მის როგორც დადებით, ისე უარყოფით თვისებებზე);

·         ყურადღებას ამახვილებს დეტალებზე (მაგ., პერსონაჟის დახასიათებისას);

·         გამოაქვს დასკვნა ტექსტში მოცემული ინფორმაციის საფუძველზე;

·         საკუთარი მოსაზრების განსამტკიცებლად იშველიებს ლიტერატურულ ტექსტებს, რეალურ ფაქტებს, მაგალითებს პირადი ცხოვრებიდან;

·         ასოციაციურად უკავშირებს ერთმანეთს მხატვრულ ამბავსა და რეალურ მოვლენას.

ესგ-ის ამ მოთხოვნების შესრულებას ტესტი სრულად უზრუნველყოფს.

 გაკვეთილზე ან მოსწავლეთათვის  სახლში დამოუკიდებელ სამუშაოდ ამ რესურსის მიცემით ნებისმიერი მასწავლებელი შეძლებს მოსწავლეთა დაინტერესებას. 

ამიტომაც, მიმაჩნია,  რომ ეს რესურსი სასარგებლოა და გამოადგება  ყველა მასწავლებელს.

ეროვნული სასწავლო გეგმის  ზევით ჩამოთვლილი პუნქტების შესაბამისად ჩემ მიერ შექმნილი რესურსის ონლაინ მისამართია

https://learningapps.org/display?v=p52k23pkt19

 


 

 

 

 

 

 

 

გამოყენების   ინსტრუქცია

რესურსის გამოყენება  არ მოითხოვს განსაკუთრებულ ინსტრუქციას.  მუშაობის დაწყებისთანავე მოსწავლეს ადვილად შეუძლია ორიენტირება. საკმარისია, მან პასუხი გასცეს ეკრანზე გამოსულ კითხვას, რის შემდეგაც სწორი პასუხი გამწვანდება და, შესაბამისად, დაწინაურდება ცხენიც. არასწორი პასუხის შემთხვევაში არჩეული უჯრა გაწითლდება, ხოლო სწორი გამწვანდება და დაწინაურდება მოწინააღმდეგე.  ფინიშთან პირველი გამარჯვებული მიდის, ხოლო ეკრანზე გამოჩნდება საბოლოო ანგარიში.

დანართი შეგიძლიათ იხილოთ მისამართზე:

   https://learningapps.org/display?v=p52k23pkt19

Комментариев нет:

Отправить комментарий

,,რა ენა წახდეს, ერიც დაეცეს" პრეზენტაცის სცენარი

                                    რა ენა წახდეს, ერიც დაეცეს!         ფარნავაზი _ იბერიის პირველი მეფე. საქართველოს პირველი გამაერთიან...